kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Sunday, August 8, 2010

Program Lawatan sekolah menengah daerah Selangor ke UPSI.....best sangat!!!!....

salam ukhwah...

bermule era baru kepimpinan KASIH....aku ingin mencoretkAn satu cerite berkaitan aktiviti yang dikendalikan oleh saudara Khuderee bersama2 sahabat exco yang lain semasa menyambut atau meraikan lawatan yang dijalankan oleh sebuah sekolah menengah daripada daerah selangor....aku masih tidak jelas dengan maklumat berkaitan program tersebut...walaubagaimanapun untuk menambahbaikan, aku akan memasukkan detail berkaitan program tersebut kemudian ya....emmmm....aku sempat bersama pelajar sekolah ini buat sementara kerana pada hari tersebut aku ade kelas....Kelas kaunseling silang budaya.....semasa aku tibe, Sdr. Khudree sedang menjalankan aktiviti yang menarik iaitu "garisan hidupku". aku mendengar dengan teliti serte memikirkan mengape setiap orang akan mencorakkan garis kehidupan yang berbeze2....mengapa ya?apakah rasionalnye?...aku masih berfikir.....tidak sempat hendak berbual panjang dengan guru kaunseling daripada sekolah tersebut, aku terpakse meninggalkan dewan keranan hal2 yang tidak dapat di elakkan......apa2 pn, terime kasih adik2.....semoge anda berjaya menjadi insan yang cemerlang........amin....

....kaunselor sekolah sebagai guru pengiring...( duduk sebelah kiri adalah bekas pelajar BNK upsi )




....Suasana meriah......main sipot sedut yeeaa...

p/s : maaf kerana tak dapat masukkan maklumat berkaitan dengan program....tunggu edit kali kedue ok...

No comments: