kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, June 7, 2013

Akhirnya kau akhiri jue..

Assalamualaikum w.b.t

jemput menjawab salam ye...Alhamdulillah lagi dan lagi mampu aku ucapkan, macam-macam nikmat yang diperolehi....nak ajak anda bersyukur sekali, jom2...baru-baru nie berkesempatan untuk menghadiri majlis kahwin kawan zaman budak2 dulu...orang panggil dak nie Roman, real name Abdul Rahman Kudus...ayah and mak dye still ingat lagi kat aku...syukur2, sape tak kenal dengan anak arwah anas nie....the best player jalan tar football...gile zaman2 tu main bola kat atas jalan tar, setakat pengalaman sepak bola sampai kuku tercabut tu, dah bese da dalam kamus idup kami, main berkaki ayam ye, xdok kasut2nye..., moral of the story is "KAMI MAHU PADANG"...back to topik again, mase aku datang tu majlis memang nak habis pun, dok tunggu nak mengemas je, tapi tu la klu jodoh dan rezeki tak kemane,dapat jugak la capture picture dengan dye and wife, then dapat jumpe senior2 kat universiti dulu, macam reunion pun ade jugak....kami nie satu sekolah menengah, lepastu continue kat universiti yang same and dye kawin dulu....aku??.....ucapan : semoga dapat didik isteri dan anak2 menjadi soleh and solehah...

kuning macam raja kan, name pun raje sehari....dah kawen ye ko, lepas nie jangan main bola kat atas tar dah ye...

No comments: