kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, June 19, 2013

Coz my name..

Assalamualaikum w.b.t

jemput jawab salam yer..
hari ini tetibe ade keinginan nak update blog, tak tahu nak post ape...buke2 je blog, tengok header pic baru untuk blog aku nie...wow, besonye...gambar tu time aku pergi tambun akhir sem mase degree dulu...fes time and tak tahu bile nak pergi lagi...kalau ikutkan timeline and selepas di calculatekan, selama 25 tahun hidup nie baru festime, dinisbahkan dengan segale bagai mungkin the next 25 tahun lagi la kot....so, mase tu umo mungkin 50 tahun..leyh lagi kalau nak mandi2...huhuhuhu...melalut agak jauh ye di situ...dalam aku menyusun barang2 yang ade kat meja ofis aku tadi untuk berpindah ofis mungkin hari ni, aku teringat lak pade sesuatu and someone....kate someone tu, name aku pelik...ok, pelik ke??...sebenarnye name aku tak pelik, mybe name panggilan kengkawan tu yang watkan nama aku jadi pelik....mera nam hey Ataullah hey, tapi kengkawan called  me "atau"...katenye, bile orang dok panggil aku dengan panggilan tu dan panggil pulak banyak kali contohnye ikut kepercayaan 40 kali, buatkan aku nie jadi seorang yang "hanging" dalam semue perkare...ermm, tak tahu nak memilih la kot,...siap dye bagi contoh lagi, kalau suruh pilih hidup atau mati, so aku mybe pilih "atau" sebab tak tahu nak pilih...hanging....hanging...sorry la if all thing that i cant make a decision coz my name "atau"....and maybe my name affect my friends too, coz who are cant make decision and they were beside me, thats not becoz they cant choose what they want but its coz my name...like virus la kot...moral of the story is, thanks to my late father becoz give the name,...is that can called moral of the story??..huhuhu, nevermindla buddies...


I
I
I
V
kejauhan ini membuatkan hati kian rindu..

No comments: