kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, June 3, 2013

MEnjejak semula...

Assalamualaikum w.b.t

jemput jawab yer....Alhamdulillah, selepas 3 hari bertape di UUM dengan bengkel yang ala-ala 'crazy' jugak la....dapat balik ke kampung dah menjadi satu kelegaan yang amat dasyat bagi aku...jumpe mak and pak...sumenye heppy, hilang rase kekosongan kat jiwe ni sekejap...disamping aku pulang ke kampung, sempat juge aku membantu sahabat2 aku memenuhi hajat mereka pade hujung minggu nie....aujie, my ofis mate nak ke kenduri kawannye di jengke 11, aku tak banyak membantu pun untuk tunjuk jalan, tapi boleh la dok sebok2 mengacau dan menggodek2 gps yang ade....kak laily and her sister lak, ade tujuan lain jugak, dyorang nak jejalan kat kuantan sambil wat confidential task by kak laily...urmm, camne ea, selesai ke tak task tu,...sempat jugak la berjalan2 kat sg, pandan and teluk chempedak,...

harap2 aku dapat membantu, tak banyak pn, atles sebesar zarah pn aku dah puas hati....sambil dyorang nak ke pahang tu, aku menumpang le balik ke umah, klu nak balik sendiri, ase2 macam lame je lagi..(dulu kalu ase kosong je, lenjan je nek motor sowang2 balik kg, tapi lepas xcident, macam seriyau = takut lak nak bermotor jauh2 nie)...tq sahabat2, korang memang sporting...aizat, wan, pakcik, makcik, anis, and semue la...ade ubi ade batas, ade hari kami datang lagi..(macam tak kene je pantun due kerat nie kan,...3 words = ade aku kisah)...kembali ke tg malim, buku yang dah tutup kene buke balik...waaaahh!!..banyak giler kot keje bulan nie, task paling besar kene wat FGD tuk collect data kualitatif kat Hotel Sama-Sama,KliA ,sepang...doakan aku and the geng dapat wat yang terbaik...

p/s : gambar2 agak tak berseni, kurangkan mengutuk gambar2 di bawah yer..nanti dapat dose kering jer...(urmm, nak ngate pn dalam hati je ea)..gambar2 lain coming soon..

 ni gambar air terjun sg. pandan...sesape nak ke pahang pasni...jom aku bawak ke sini...bestt..

 wan ngan wife dye aty...yang baju kuning tu aizat...agak pemalu la dyowg nie...tak pandang camere buruk aku ni langsung..( padahal gambar nie men amek jer tanpa pengetahuan dyowang..huhuhu)...

 adah...adik kak laily...yang peliknye, salin baju tuk mandi tapi xmandi2 pun sampai salin baju semule...iskh...

 nie lak gambar kat teluk cempedak, kuantan...ade2 je aujie kat belakang tu,...ingatkan budak sekolah mane tadi....

 cer cari pe pelik dalam gambar ni...

antara pelancong luar yang datang....amaaaazinggg...

kak laily and adiknye adah, dok tangkap gambar kat pantai...yang sorang lagi tu lak entahle, susah nak kawal dye,kalah budak2 kecik degilnye...mungkin mase nie hilang men air laut kat bawah titi nie kot...
I
I
I
I
V
Terima kasih sebab tumpangkan balik umah even sekejap and sorry tak dapat bantu banyak...itu je yang mampu..

No comments: