kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, June 21, 2013

noT in mood..

aSSalamulaaikum w.b.t

jemput jawab salam di atas yer...Fuhh!! letih giler petang nie, curi2 jugak mase nak mengemas and packing segale bagai harte karun yang ade kat rumah...dipendekkan karangan ( kalau ikutkan hati, moh sampai 3 4 helai muke surat khabar aku tulih..), dengar2 citer dan khabar angin, hari ini aku kene keluar dah daripada rumah tumpangan aku kat kolej tu sebab ownernye jugak kene keluar, almaklum dah abis sem katekan...so, aku pun gelabah la sangat, dengan barang2 tak packing ape lagi, aku berusaha dengan gigih dan jitu (..sambil2 taip sambil membuat mimik muke penuh kekonfidenan..) untuk siapkan tugasan packing memacking sumer tu lepas jumaat tadi,...Alhamdulillah, dengan berkat doa dan kasih sayang Allah, citer terbaru...still boleh dok sampai hari ahad...(dalam aty nie panas je : klu tahu maleh nak packing hari nie)....sekuat2 aku dirasuk syaitan tadi sib bek cepat rasional balik, urmmmm....Rezeki Allah untuk aku hari nie, dengan bagi berita gembira,...masih ade due hari lagi la untuk mencari rumah tumpangan yang baru...aku nie keje dok menumpang rumah orang je, bile la nak menyewa sendiri kan...actualy, tak tahu nak update ape sebenarnye, juz nak bagi taw kat you all, hari nie i memang macam takde mood...hidung terase bahang tak semene2 and sebanaqnya dah 2 3 hari dah pun, tekak dengan sakit dan segale bagai la....kesimpulannye, aku takde moooooooooddd....huar3....adios...

I
I
I
I
V
kreadit to owner picture...thanks..

No comments: