kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Monday, July 15, 2013

Cinta Terakhir...

Assalamualaikum w.b.t

Jemput jawab salam kat atas yer. Amcam puase, k tak?...harap kengkawan yang terbace post nie dapat pe yang dihajatkan kan setakat nie, dan jangan berhenti berharap ye...dan aku lak, moge2 aku akan tergolong dalam golongan orang yang paling beruntung ramadhan kali ini...huhuhuhu..so, jom layan lagu...bile dengar lagu nir, terus terpk nak boh dalam blog nie,...owang cakap klu dah berhajat, bek kite buat...mane la taw tak kesampaian nanti...kang kempunan pulak 7 keturunan nak post lagu nie kan...(pe yang ke laut melalut aku nie...)..layan je la...moge kesudahan yang baik untuk kisah aku ni...pe2 pun jangan ragu dengan ketentuan Tuhan...cekidaot...


Kau cinta pertamaku
Kau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa
Menafikan kasih kita

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Korus
Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Ulang korus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan

Ulang korus

Lagu/Lirik: Hafiz Hamidun
Artis: Aiman

I
I
I
V
klik kat tajuk lagu...cer try...

No comments: