kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, July 17, 2013

Ceramah Pecutan Terakhir SPM/PMR -STARS-

Assalamualaikum w.b.t

Jemput jawab salam kat atas yer...InsyaAllah, dapat ape??...haaa, anda jawab sendiri ye...saje je nak post aktivit yang aku buat sehari sebelum ramadhan lepas....aku dijemput bagi sedikit talk baru2 nie bersame rakan aku di Sekolah Tun Abdul razak kat Bagan Datok...Alhamdulillah, rezeki sehari sebelum Ramadhan...Sebenarnye, sekolah nie sekolah zaman pra remaja roomate aku sekarang nie,..mase praktikal pun dye buat kat sane dengan title Ustaz Hafizan...sesi ceramah tu tak lame, dalam sejam setengah lebih kurang la, tak sampai pun...guru kaunseling sekolah tu minta untuk kami share berkaitan pecutan yang boleh dilakukan oleh pelajar-pelajar yang nak menghadapi exam tak lame lagi...so, malam tu sediakan slide ringkas yang more to bagi kesedaran kepada pelajar tentang status mereka dan paling penting terhadap ape yang telah mereka lakukan sebelum nie...betol ke tak ape yang korang buat, supaya mase berbaki nie anda akan tahu ape yang nak diperbetulkan sebab ramai diantara pelajar cube melakukan dan perbetulkan sesuatu yang mereka sendiri tidak sedar dan kurang pasti di mana silap sebenar...selit2 kan dengan sedikit motivasi dan peransang untuk mereka lebih bersemangat....Alhamdulillah, Tuhan permudahkan dan lancarkan hari kami di sana....moge dengan perkongsian yang diberikan dapat memberikan impak kepada anda...jika tidak banyak, sikit pun jadilah....love you all...InsyaAllah, ade rezeki kami akan datang lagi...terima kasih cikgu...

p/s : Pic memang takde dalam simpanan...kalau dah dapat nanti aku akan upload untuk tatapan anda..(itupun kalau ade yang nak tatap blog nie..huhuhuhu...)

No comments: