kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, July 4, 2013

Makin jauh..

Assalamualaikum wbt

jemput jawab salam kat atas yer..makin jauh je rase, jauh dengan ape yer...ntahla, tak tahu nak cakapla,..perasaan tu timbul dalam benak hati ini....mungkin ke perasaan je, mungkin tidak....nak abaikan je, tapi makin kuat rasenye.....makin tak nak layan, makin rase tu datang...sape2 leyh bantu aku....FYAI, for two days nie i will work alone at ofis, my ofis mate sumer pergi bengkel lagi untuk kajian...Dr. cakap nak hantar 2 orang je, teammate ade 2 orang..so, yang pergi dyorang je la..yang aku nie kene tinggal, kenape tak hantar 3 orang kan...sebabnye kalau hantar 3 orang nanti takde orang buat kerje2 at pejabat....aku nie dikorbankanlah untuk tidak pergi, lagipun aku memang ade hal untuk hari sabtu nie,...so, besar kemungkinan aku tak dilepaskan pergi sebab aku tak dapat nak join bengkel hari sabtu tu....positip2, yang aku nak share kan ngan readers sumer ialah plizz be grateful owez wit what you have,...tak salah nak mengharap ape yang mendatang, tetapi sentiase lah bersyukur dengan ape yang ade..Tuhan kan dah janji kalau kite bersyukur Dia akan tambah lagi and lagi....tersentap bile mengoogle sebelum nie and terfoundla gambar nie...syukur Ya Allah, aku sentiase mengingkari suruhanMu, tetapi Engkau tetap belas kasihan terhadap aku, hambamu yang hina ini...so, what do you think about him??...

I
I
I
V
berikanlah dye kekuatan untuk kehidupan sementare ini...

No comments: