kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, July 4, 2013

Selamat Mendidik kepada Sahabat..

Assalamualaikum wbt

Jemput jawab salam kat atas yer..Alhamdulillah, termakbul jugak hajat nak jumpe membe2 sebelum dyorang berlepas ke sabah pagi 2 Julai lepas...seyes, berhajat sangat nak jumpe korang...almost of you know my story kan, sape yang tak sedih tengok kawan2 berjaye menjadi pendidik, mean postingla, tapi aku even strugle gile2 mase kat universiti dulu tapi tak dapat nak merase ape yang korang rase sekrang...mak aku cakap, bukan rezeki lagi, Tuhan dah tetapkan rezeki masing2....so, work hard for your own life...aku sampai kat Pearl international Hotel jaml 12.30 kalau tak silap...and terus nek jumpe kengkawan kat dalam bilik...even ade yang tidoe dah sebab kene bangon awal kol 3 pagi tapi sempat jugak borak2 ngan abu and faris...kol 3 pagi lebih2 sikit, semua dah siap mandi and tunggu kat looby hotel tuk berangkat ke Klia...perghhh, bestnye nek MAS,..aku ikut si Faris ngan kereta yang baru dye beli 2 bulan lepas and follow bus pergi Klia....Faris nie ade tujuan, sebab nak menghantar tunangnye sekali...(aku sempatla sekeh dye due tige das sebab sorok ngan aku yang dye dah bertunang)....huhuhuhuhu, anyway congrate, bertunang jugak ko yer...and kat airport jumpe la kawan2 yang lainn, sarah, lin, bella, kosni and ramai lagi la....tahniah wat semue, jadilah pendidik yang ihklas ye, buat kerje ngan baik, biar berkat rezeki yang kite dapat...jumpe lagi kalau panjang umo and ade rezeki.....adios...
I
I
I
V
 nie jam kol 3 pagi...xsempat2, nak bergambor dah kan...

 Faris dengan tunangnye Bella...

 yang belakang tu kosni...(nape la dok celah macam tu...)

 khusyuk gile bergambor sampai tertido....

 abu...ya...lin...muni....aku.....mail lambong...

selamat jadi pendidik yang cemerlang kengkawan...

No comments: