kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, August 2, 2013

2 dalam 1..

Assalamualaikum wbt

Jemput jawab salam kat atas yer...Alhamdulillah, diberi kekuatan menjalani ramadhan kali ini..strait to the point la kan...baru2 nie 25-27 julai, aku berbengkel lagi tapi kali ni kat Lumut lak, tepi pantai and dekat dengan jeti mArina...name hotel nie, Best Western Marina Island Resort...3 hari nie, berkampung dengan penyelidik untuk prepare laporan and bincang analisis data bagi research yang aku dok keje nie...berpose kat hotel nie memang de ujiannye...antarenye susah nak bangon sahor and maleh nak turun pegi cafe untuk makan...ngantokk kot...pening2, ape2 pn  dah lepas kan..barang yang lepas usah dikenang lagi..cekidaut...

 berbuke kat cny...mahal kot satu kepale...

 outside view...

 sempoii jer...nak pegi berbuke je kan...

 view tasik buatan..

 baju kaler hijau bos aku...Dr. Aziz...wife and anaknye..

 rasmate...


 bilik bengkel..gambo dalam bengkel confidential, tak leyh tunjuk..

bilik hotel memang besar...leyh buat 8 orang tapi yang doknye aku sorang je...

I
I
V
maleh and maleh...segale2 nye tersangat la maleh...

No comments: