kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, August 2, 2013

duit yang berkat..

Assalamualaiku wbt

Jemput la yer...jemput ape??...ehem2, fikir2 kan dan selamat beramal...so, ramadhan dah sampai ke penghujung, sedar atau tidak, diakhir2 nie makin sedih pulak rase nak meninggalkan bulan untuk umat Rasulllah ni...moge ramadhan kali ini penuh dengan keberkatan dan rahmat Tuhan kepada kita semue....semoge amalan ramadhan kali ini dapat menjamin syurge Allah ye untuk kite...InsyaAllah, doa banyak2...agak lame jugak aku di bumi di tanjung malim nie, mencari rezeki yang halal untuk aku dan keluarge aku...teringat pesanan seorang sahabat, biar duit sikit tapi berkat daripada duit banyak tapi tak berkat, tapikan lagi bagus kalau duit banyak and semuenye berkat....besar maknanye tu ye sahabat2....Alhamdulillah, banyak perkara yang dapat aku tunaikan sebagai seorang anak...dan seorang abang, syukur ya Allah, sesungguhnya Engkau Maha Mendengar rintihan hambaMu....sentiasa bersabar dengan ujianNya...akhirnya, Tuhan izinkan perkara yang betul2 aku inginkan berlaku...semoge keluarga aku berada dalam rahmatnya sepanjang masa...terima kasih my friends sebab banyak membantu....aku de la visit a few blog hari nie, dan beberape blog nie bagi manfaat untuk aku sampaikan...antaranye ialah cerite tentang rezeki...rezeki dah ditetapkan oleh Allah, dan keluarlah untuk menjemput rezeki yang disediakan, dia tak akan datang kalau tak dijemput...satu lagi, pesanan tuk aku and sume ye, carilah rezeki di mana jua dan kerjalah dalam ape jua lapangan yang penting halal dan tidak menggadaikan ibadah..ade jugak kerje yang buatkan kite terpakse menggadaikan ibadah kite kepada yang ESA, ade juga menjadikan ibadah itu perkare peling akhir untuk difikirkan...tak nak hurai panjang2, tapi aku rase anda cukup faham kan...cekidaout...

No comments: