kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Tuesday, August 20, 2013

pasrah..

Assalamualaikum wbt

jemput jawab salam yer semue..
alhamdulillah...sekarang di IOI Palm Garden putrajaya...sedang berbengkel dengan kengkawan RA dari U lain...semue kengkawna dalam bilik nie ngah tekun sangat mengadap kerje...caiyokk!!...semue pasti boleh...

terfikir...

selalu tentang kehidupan nie...apa yang kite nak selalu tak dapat tapi Tuhan selalu hadirkan apa yang kite perlu...kalau aku nak cakap satu2, memang banyak la...lagi2 ape yang aku minte...tapi lagi banyak perkare yang aku tak sangke jadi and tu la pemberian paling baik daripada Tuhan untuk aku.... Tuhan tetap sayang kat aku...walaupun aku nie banyak buat dose..

 

pasrah...

dengan kehidupan sekarang...selalu jugak terlalu memikirkan mase depan...sampai satu mase aku jadi down giler kowt, stress, bengong and sewaktu dengannye...tapi aku belajar dan belajar untuk pasrah dengan segale ketentuanNya...ape yang dah jadi aku tak mampu nak ubah, ape yang ade sekarang aku pasrah dan terime...and untuk mase depan tak salah aku mencube mendapatkannya kan..."Tuhan, tenangkan la hati ini...amin.."...tak tahu nak tulih ape dah...Tuhan je la yang tahu ape yang de dalam hati nie sekarang...adiosss...

I
I
I
V
hati...jangan persoalkan itu dan ini....

No comments: