kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, August 5, 2013

Selamat Hari Lahir kak ROBIE..

Assalamualaikum wbt

jemput jawab salam kengkawan yer...
Alhamdulillah, diberi petunjuk oleh Allah, aku dah tepon mak aku tadi...and katenye "jangan balik malam, nak balik, balik esok je, hari siang"....so, thats mean aku kene bertolak lepas sahur esok la...itu pun kalau rajin kan..hahhaha....plus ngan tak mengantok...

5 Ogos 1989...

tarikh kelahiran the only one my akak la...tahun nie genap la umornye 26 tahun...26 eak, mude lagi la kan...thanks sebab banyak berkorban untuk aku....aku akan kenang sampai bile2, mane nak dapat kakak sebaik nie in this world...so, selamat hari lahir akak...semoge dipanjangkan umor and dilimpahkan dengan rezeki yang mencurah-curah....semoge kehidupan akak dalam lindungan dan rahmat Allah...tolong doakan aku yang jahil nie...huhuhuhu..tolong yer....

my kakak dengan heronyer..

adik-adik...

aku yang lain pun dah lepas tarikh lahirnye...and ade yang belom sampai masenye lagi...so nak amek kesempatan jugak la ucap selamat hari lahir kepada anda2 semua yang sangat bertuah memiliki abang macam aku nie...ecececewaahhh...(...amacam, naik lif tekan sendiri maaaa...tak de sape nak tolong tekankan untuk aku...so, pepaham je la..)..bertuahla sangat kan, sekarang baru nak ucap selamat hari lahir....mintak maaf la adik2 ku sume, mungkin korang lebih memahami kesulitan yang aku hadapi, ape2 pun aku akan cube jadi yang terbaik untuk korang sume...


No comments: