kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, August 5, 2013

maafkan aku...

Assalamualaikum wbt

jemput jawab salam ye kengkawan....
hari nie mungkin hari terakhir sebelum ramadhan berakhir untuk aku update blog nie,.pe taknye, kalau jadi balik esok, sampai umah mane ade wifi nak menjalakan aktiviti update-mengupdate nie...thanks pade sume yang sudi bersame2 dengan aku...maafkan aku di atas sumer kesilapan aku.., sungguh bermakne anda semue pada aku...tak terbalas la jase korang yang teramat banyak tu...Tuhan je la dengan KebesaranyNya yang akan memberi segala kasih dan sayangNya kepada korang sumer...amiiinnnn....

Family...
yang paling penting dan tiada ganti di dunie nie...sayang and kasih kat mereka sumer...memang banyak dugaan yang Tuhan bagi kat mereka and aku, tapi bukan untuk disia-siakan tapi pasti ade hikmahnye...
maafkan aku jike aku masih tidak sempurna dalam menjalankan tanggungjawab aku sebagai anak, adik dan abang...

aku...

sob..sob..., banyak dah dilalui,...letih jugak tapi tak seletih saudara seislam di mesir, syria, mahupun palestin....dugaan mereka lagi dasyat, tapi pernah aku bace artikel yang kate bangse2 kat sane memang kuat dan sebab tu Tuhan uji sedemikian rupa...kalau orang kite, entahla...jangan marah aku, aku terbace je and copy paste balik kat sini....kan Tuhan tak akan uji hambanya di luar kemampuannya,..so, kuatkan diri, lalui hari2 dengan redha dan berusaha...beribadahlah seperti nak mati esok hari dan bekerjalah seperti akan akan hidup seribu tahun lagi...simple tapi susah nak praktik....enrty sekadar untuk meluahkan rase yang tibe2 menjengah nie, mohon maaf banyak2....mane tahu umur tak panjang...aishh, macam banyak je amalan cakap macam tu kan....panjangkan umurku ya Allah...

cube tenung jauh ke dalam mate aku..pasti kamu tahu...
I
I
I
V
kepada bakal pelengkap tulang rusukku...

haaa...yang nie wait dulu la, tapi kepada si dia...jangan jemu dengan sy ok...sy tahu cinte sy tak seagung cinta Nabi Muhammad dan Siti Khadijah atau pun tak sehebat cinta Zulaikha kepade Nabi Yusuf...tapi sy tahu yang sy perlukan awk dalam hidup sy...

No comments: