kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, August 5, 2013

Selamat Merayakan Hari Lebaran...

Assalamualaikum wbt

jemput makan..eh! silap yer...dah la pose,..jemput menjawab salam kat atas yer...bergurau ye di bulan Ramadhan...sape yang sengih tadi, meh2 pak cik bagi gule2 untuk buke pose nanti...aiyaakkk,....Selamat menyambut Hari Raya yer..maaf zahir dan batin kalau2 aku yang jahil nie,.....ade buat salah ngan korang2 di luar sane...(tak de kalau2 nye, kompem ade la)....maafkan la yer...xdaye nak mencari korang kat padang masyar nanti tuk mintak maaf....aiyaaakkk lagi sekali...

planningnye...

nak balik pagi esok...banyak faktor and kaji selidik telah dibuat secara bersendirian dengan menemubual kelompok baju yang tak basuh dirumah dan selipar-selipar yang berselerakan di luar rumah...soal selidik tersebut menyatakan bahawa better i gerak hari esok sebab kalau hari rabu, leyh kate kenderaan kat jalan raye macam rombongan semut pulang ke sarangla...to reporter, tolong jangan putar belitkan my statement, nanti tak pasal2 kate aku samekan orang balik raye macam haiwan...huhuhuhu, jap2...pe yang aku melalut nie be*&#ng betol larh...huahuahuahua...

so..

ape yang aku nak sampaikan kat sini ialah beberape pesanan daripada lubuk hati aku kepada semua pengguna jalan rayer...

1. tolong kasihani la penunggang moto macam aku
2. bawak la dengan penuh cermat, paling cermatla dalam sejarah hidup korang kalau boleh..
3. senyum la beramai2 ketika membuat aktiviti potong memotong...(biar tak panas hati member yang kene potong tu)...
4. kalau penat, berhentilah secara berhemah, jangan la tetibe je nak buat pit stop kat bahu jalan...membahayekan penunggang macam aku nie...
5. ingatlah baju raye yang hendak di packing...t tengah2 jalan baru teringat, tak dapet den nak menolongnye...menangis la anda dalam kerete sengsorang atau pun secare berjemaah..
6. please check kenderaan korang sampai rase nak muntah tengok kete korang, jangan nanti macam tahun2 lepas aku balik kg, setiap 2 km mesti ade je kete tersadai dengan membuke bonet depan...
7. jangan lupe solat taubat..(ni untuk aku la jugak)...sebab mane nak tahu kan..jeng2...jangan marah ye, yang hidup pasti akan menemui ________...isi tempat kosong pliz..

I
I
I
V
8. yang paling penting ingat orang tersayang yer...and bakal isteri yang tersayang...wahhhaa..

No comments: