kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, August 2, 2013

apa?...saya Gastrik...

Assalamualaikum wbt

Jemput ye jawab salam yang sentiase duduknye sebelum aku tulih ape2 di dalam blog ini...hari nie, hari jumaat bersamaan ramadhan ke 25...Alhadulillah, segala puji bagi Allah Tuhan sekian alam, yang memberi rahmat kepada hamba-hambaNYa....so, what happen ye kepada aku beberapa hari yang lalu, nak di short kan story la...lepas balik kampung hari ahad lepas, tak semena-mena aku rase tak selesa di bahagian ulu hati aku ni...wahhh, memang tak selesa la habaq hang...aku ingat small matter jer, maleh nak layan sangat...masa sahur pun, adoyaiii...macam mane nak explain kesakitan tu ye...urmmm, kalau aku boleh agak la, sakit macam kene cubit dengan cikgi Bi mase sekolah rendah...eh2, tak kot, lagi sakit dari tu beb...bergulung2 la aku macam tenggiling atas tilam...yang aku peliknye, bile dah tahan mean macam keraskan badan la...argghh, lepastu terus hilang cume berbekaskan rase perut yang tak selese....tak lame lepas tetamu tak diundang ni datang balik,..isghkk, sakit aku cakap kat ko...Tuhan je yang tahu....so, story sedih berlarutan untuk due tige hari sehingge aku give up and terus menapak kat klinik Nabilah...rupe2nye aku di sahkan gastrik...adoyaii, tak pernah ayat aku hidup separuh umo nie kene gastrikk..Dr. Nabilah ( kalau tak silap namenye sebab tak tanye pun....assume je la sebb klinik pun klinik nabila..)...bagi tahu aku yang kemungkinan sistem perut, hati, jantung and sebagai telah berubah...so, dapatla gastrik buat kali pertama...lagi satu katenye aku nie stress, sebab tu la ade juga gastrik yang meracau2 mencari mangse hinggap kat aku....Dr. bagi ubat 3 jenis, sumernye pil, beso2 lak tu...aku dah la ade cencitip skit makan ubat yang cenggini...tak pe la, layan kan je la atau oii...berbuke semalam start makan ubat,...tak ada lah hilang sekaligus...sakit tetap menyengat, tapi kurang la sikit...have nice day buddies..

 

I
I
I
V
jom doa sikit....

No comments: