kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, August 5, 2013

walau dijauhkan tapi tetap dekat..

Assalamualaikum wbt

jemput jawab salam yer..InsyaAllah, hari anda akan lebih berkat lagi...acececewaahh...cam ustaz daa...berape ramai yang dah ade di kampung cer angkat tangan...wahhhh, ramainye..jap2 biar aku bilang sat yer....1...2...3....4....5....eh maleh la nak kire, ramai sangat nampak gayenye....macam mane puase kali ni, ape yang lebih daripada ramadhan tahun lepas...InsyaAllah, harap ramadhan kali ini penuh dengan keberkatan dan kebaikan...semoge kite mendapat kasih sayang Allah seluas-luasnye dan mendapat keampunan daripadaNYa...

walaupun..

aku telah ditakdirkan jaoh daripada dia...huhuhu, tapi tetap Tuhan mendekatkan diri ini, mungkin bukan untuk nikmat yang lain, tetapi mungkin dari jalan yang lain pula...wahhh, thanks ALLAH...Engkau Maha Besar,...setiap yang aku mintak tapi tak dapat, aku akan cube sentiase positifkan walaupun sukar...ambe nie manusie jugak bohh,...kadang2 memang kurang siuman sikit...however, try mybestest la kan...aku selalu terjumpe dalam blog or mane2 artikel tarbiah yang bagitaw Tuhan tak bagi apa yang kite hendak tapi Tuhan lebih mengetahui ape yang kite perlukan...Syukur ya Allah, Engkau lebih mengetahui tentang makhluk ciptaanMu...

senyum...

aku cube ukirkan senyuman tak kire la ape yang  berlaku...InsyaAllah, dengan harapan senyuman tu dapat bahagiekan siape2 yang ade disisi aku...(actualy aku bukan pandai senyum pun, huahuahua)...tak ramai yang tahu luke di hati ni, tapi aku tahu tak penting untuk mereka tahu...ape yang lebih penting untuk buat mereka bahagie...(tibe2 touching and emo lebih,...maybe nak raye dah kot, lagi2 ramadhan yang bakal menghilang nie...)....rasenye banyak yang aku gagal ramadhan kali ni...muhasabah balik ase macam nak mintak reverse balik jadi hari pertama ramadhan...

sesat..

di putrajaya baru-baru ni dengan my boss,...we were heading to putrajaya for meeting and presentation with others reseachers and RAs at KPM but confuse and lost with signboard.....after 40 minutes i guess, we got over there and luckly meeting juz starting in 5 minute...wahh, thanks ALLah once again...ase2, nikmat Allah yang mane satu lagi kite dustakan...cekidaut dengan gamba yang aku sempat snap...

 tu Prof Zarida...ketue penyelidik...passion sungguh buat pembentangan..

 Dekan and Dr. Uzi...geng daripada UPSI
 
 kesian kat member nie...pening je dye...sabarlah duhai sahabatku..

 bile nak habis presentation nie...mase nie aku dah start kene gastrik...sakit upenyer gastrik nie yer...


 design banggunan KPM kat persint 5 nie memang macam omputih...kelas kau jah..


kalau ade mase meh la datang sini...lawat2 ape yang patut...yeazzzaaa...

No comments: