kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, October 14, 2011

aku tak tahan kene bebel...


salam...

http://www.emocutez.comstressnyer la skrg nie....tak tahu knape, kalau nak cakap yang banyak xcemen, dlu pun banyak gak cam skg tapi aku memang xtahan ngan somthig2 yang aku ase makin hari makin aku tak tahan....huhuhu..pe yang aku mengarut nie, cam plik la lak...dlu aku tahan je kalau kene bebel...bla...bla...bla...bla....lantak la nak cakp ape, aku ok jer...tapi skg cam lain jer...aku memg stress kalau dengan somebody nie membebel at aku...argggghhhh...menambahkan stress yang aku ada.....nak perform de bestnyer, aku ase aku leyh je wat tapi xpayah la nak membebel at aku...cot...cet...cot....cet....ntah pe ntah, plik sangt....adoyaiiiii, aku memang stress....camne ea nak wat, pe2 pn kene kembali ke jalan yan benar, even aku nie takde la bek cangt cam owang lain,...tapi aku tetap de ase insaf skg nie...huhuhuhu....bebel...bebel lagi...pot pet pot pet...cer la cakap elok2, mintak elok elok2, tunjuk elok, try la pengaruhi aku nie cam care yang ok ckit...macam la ko tak paham aku nie camne...simple je an, cakap bek2 je...stlle la....dah la, malas nak cakap dah...makin banyak aku cakap nanti, makin bannyak lak salahnyer....k kengkawan chow dlew....salam

2 comments:

azwa amani said...

rileks bro...semuanya akan kembali okey, hadapi dengan tenang ok..

kaizen said...

wat lex sudaa....