kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Thursday, October 13, 2011

AL-FATIHAH...ayah amin telah kembali ke rahmatullah..


salam kepada warga blog sekalian...

lingkungan jam 4 pagi nie, ayah roomate aku telah kembali menyahut panggilan yang MAHA ESA...aku terbangun dengar bunyi tangisan die pagi nie...dalam samar2 kemamaian aku pagi tadi, aku denga yang dye nak balik tengok jenazah ayahnya....sedih, banyak kisah ttg ayah die yang die dah citer at aku....aku berdoa semoge Allah permudahkan jalan dan tenang kan lah haty die untuk balik ke kg, moge2 sempat dye nak menatap jenazah ayahnye....aku sangat2 sedeyh sebab kesedihan aku kehilangan ayah yang tercinte seumur 4 tahun lagi pn masih tak hilang dalam diri ini, ni kan seorang dak yang baru je kehilangan ayah...Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh arwah...

2 comments:

Farhan Ismail said...

smoga aruah dicucuri rhmat.. alfatihah..

azwa amani said...

Al-fatihah buat insan2 yg telah kembali kepada penciptaNya..kita juga akan kesana..