kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, October 6, 2011

tahniah kak Long and abangChik bab dapat baby....

salam..

tanggal 3 okt 2011, aku dah di tabalkan jadi pakngah lam family aku...huhuu, tq2 atas pertabalan tu, bile nak buat istiadatnyer....agak merepek bukan, mesti korang tak pham lagi....kak long aku selamat melahirkan anak lelaki, yup.....dan tu anak buah pertama lam family merangkap cucu pertama my mom and dad....hepy giler, cam nak fly balik terus teok anak buah, tapi aku takde super duper power camtu, kan best de power cam jumper ke, tak pun Son Goku...hahaha, aku try cari date nak balik tapi tak dapat wat mase terdekat nie...

nape??..bab aktiviti padat cangat and sumer tu tak dapat tak, kene datang....ceyes, ngah geram giler...tapi per2 pn tahniah at my kak Long,....name anak buah pn xde lagi, nak dijadikan citer, mase raye ari 2 dah buke sidang dewan rakyat at umah,...pembentangan usul name2 pilihan, waduh2, kalah gue, hujah2 adik2 yang lain memang taf giler...

aku akan balik gak dalam mase terdekat nie,...plizz de mase free ckit tok aku...hahahah...ok la, nie pn kire da lambat da pn nak citer and bagi aku de aku kisah sumer tu,...aku cer update secepat y mungkin tapi bz lorhh....bye....

p/s : t aku upload gamba my anak buah k...

1 comment:

azwa amani said...

wah wah wah.. tahniah dah jadi pakcik. hahaha. dah tua