kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Saturday, May 19, 2012

aku tak faham sangat....

salam..

letih tambah ngan ase cam nak demam....huhuhu, agak2 antibody cam aku nie leyh tak nak mengaja kat pendalaman serawak or sabah or perkampungan owang asli kat semenanjung nie...hopefully boleh.....hari nie kerje cam biase, ikot my dad and memang panas sesangat....menggelagak gak darah atas kepale aku nie.....sampai kat umah jer, rajin tetibe bertambah2 lak...pe lagi aku amek la tander basuh motor and kete sekaligus....perghhh, cmne??....ok takk.....kuat kn2...aku tak faham sangat la dengan pe yang ko tulih actualy...dalam bi and bahase cam tinggi sangat, tapi pe2 pun aku try gak tok buke google translater supaye aku dapat faham pe yang ko cube sampaikan....opss, sory aku gune bahase "ko" nie....klu kat sini perkataan "ko" ni gune bile dah betul2 rapat je....bagi aku la.....thanks sebab sudi jugak jengok blog aku yang tak seberape nie....actualy tak de ape2 sangat, juz tentang life aku and mende yang aku suka suki  nak tulih....nak komen pe yang ko tulih tu agak panjang la tapi mekasih bab aku betol2 touching mase bace....pe2 pun aku nak mintak maaf kalau aku ade wat salah and memang banyak la kot even ko cakap yang aku nie tak de wat salah..( ade ke tulih camtu )....harap sangat2 boleh jadi macam dulu balik....bdway...sok, kene mangaja balik....nie mesti adik2 kat pusat tuisyen tu merindui aku..., sok ase2 korang nak cikgu ajar ape...haaaa????...tak payah mengaja?....ne bleh.....jap lagi aku nak buat RPH....lepastu study skit and lepak and rehat2....and macam2 lagi.... so, kalau boleh tak nak la macamnie...

No comments: