kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, May 22, 2012

Lelah....

Salam...

on de way nak tidow...baru je lepas tanda latihan karangan anak-anak murid kat tuisyen....Alhamdulillah, sib bek aku tak pengsan jer....macam2 pecen penulisan aku tengok and banyak noo bentuk tulisan...huhhu...actualy nak share de satu due karangan yang agak menarik la bagi aku tapi tak sempat nak take pic and show kat dalam nie...its ok, len kali de rezeki ( mean kalau aku rajin )...leyh la nak tunjuk.....lelah mean letih dalam bahasa kayan...look at the topik....mean aku letih lah and nak masuk tidor dah....sebelom tido aku nak maafkan semue orang yang ade kat sekeliling aku and yang mngenali atau tak mengenali diri aku.....so, dengan tindakan aku tu, aku berharap lak semue akan wat mende yang same, so kesalahan aku jugak turut akan dimaafkan...hiehie, susah nak menyayangi seseorang tapi lagi susah nak membenci....perlu ke aku membenci??perasaan benci nie akan wujud ke kalau keadaan ini berpanjangan....what??...korang tak taw pe2 la....so well, tido bek2....kite jumpe lagi....


korang ase cmne la kalau lelah sampai tahap camnie....men landing jew katne2...

No comments: