kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Saturday, May 19, 2012

trust me or not...

salam..

sebelom titow, jejalan jap kat blog kegkawan yang len...dapat la info2 menarik ckit....tak mo la citer balik....klu nak tahu korang g la jejalan lak...bukan kedekut ilmu, mlas ckit jer....korang ushe la skit k....nak percaye kan aku ke tak...its up to you...i agak terperanjat gak bile awal2 dulu de somenone nie bleyh bagi something yang aku anggap secret la jugak kan...pe dye???...camne nak bagitaw ea....alaaa mende2 privasi la jugak, cam password ke....contohnye, password kad bank ke, kad kreadit ke, locker emas nenek kat umah ke, peti besi syarikat ke, email ke...and sebagainye...faham2 je la yer....then, aku anggap la yang aku nie boleh dipercayai...wow, memang agak teruje sangat and ase orang penting la dalam life dye...huhuhu...tapi bile timbul soal nak percaya ke tak kat aku....aku nak buat camne ea....aku pun ngah berfikir nie, camne nak buat....takpe la, aku pn dok pening2 nie and campur ngan mengantok and mamai...lebih bek aku tido dulu...mane taw dapat jawapan mase lam mimpi nanti....thanks sebab percaya kat aku...


P/s:Jom doakan agar perjuangan umat Islam di Palestin akan berakhir dengan kemenangan yang besar....Bantulah Kami YA ALLAH...

No comments: