kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Tuesday, May 29, 2012

TAHNIAH...anak pertame untuk emphaty...

salam..

xnak tulih pepanjang, aku penat tahap nak demam dah nie...keje berat kan katekan....TAHNIAH kepada 'adik' and suami yen bab baru je jadi papa and mama...ALhamdulillah, anak pertama emphaty senang nak ingat...nanti bile dah ramai yang beranak mesti dah tak macam anak pertame kan...huhuu...anyway, TAHNIAH once again....tak lupe jugak tahniah wat membe emphaty juge yang melangsungkan perkhawinan baru2 nie, de 2 3 orang jugak la..tapi dapat upload yang gamba nie je la...Tahniah k...wa mau cow and tidow, sok keje berat lagi menanti...


yen and 'adik' also a baby...
nie la babynye...huhuh..muke ala2 korea kan...nie mesti dok teok citer korea je mamanye..
dilla and husband pakai wane maroon...
nie radhiah and husband lak....comey2...

4 comments:

pandan said...

comeii,,:)

pandan said...
This comment has been removed by the author.
psykonep said...

sape yang comeii???
sy eak??
tq2....

Nora_Aniza said...

muka abg atau pun macam korea jugak lah.haha