kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, May 23, 2012

cikgu tumbuk cikgu....

salam...

hye, guys...
aku nie jenis maleh nak blogwalking...owang kate dok tinggalkan tapak kaki kat blog orang boleyh jalinkan ikatan blogger..huhhu...mean, dyorang jadi friends kiter jugak larhh...tapi friends aku dok camtu je, tak berubah, leyh kate cam tak tak de orang nak bace blog aku nie jer kan....aku tak kisah lah, yang penting aku epyyy....dok umah sorang2 nie boring jugak, yang lain2 pergi membeli belah and kuar jejalan...tadi aku de sikit la program jemputan oleh my school dulu2...cikgu soh aku bagi sikit motivasi kat dak2 tingkatan 6 rendah yang baru masuk, mean kategori ceramah jugakla...so aku pun penuhi la permintaan tu....bbla...bla..bbla...tu maknenye banyak gak la aku cakap kat dyorang, de yang betol, de yang merapu2 gak and agak ke laut la jugak.....lepas tu, amek kesempatan la jumpe cikgu2 yang banyak berjasa dengan aku and korang2 jugak....time ngah lepak2 ngan cecikgu kat kantin, aku dengan de peristiwe yang agak kurang menyenangkan aku....look at the toppic...tu la citer dye, de cikgu bertumbuk2..sampai darah2, ngerinyer la....so, aku pn dengo jer la, lagi wat citer tu menarik dyorang gado kat sekolah time hari guru...perhhhh...cayala, cikgu sekarang dah de banyak kemahiran, selain daripada mendidik, dyorang juge boleyh ngaja seni mempertahankan diri....mybe de sebab kot dyorang wat mcamtu, antara teori songsang aku ialah dyorang nak tarik minat student masuk kelab gusti, tak pun kelab tinju or kelab2 yang de kaitan dengan pukul memukul....juz nak share dengan pembaca supaye jadi pengajaran je....jangan fikir negetif lak yer...


aku imagine yang cikgu tu mungkin camnie, perhhh....agak otai jugak la...kalau jadi cikgu displin nie, kompem2 anak2 murid yang samseng resigns...

No comments: