kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, May 16, 2012

Selamat Hari Guru....

salam..

hari nie, aku pun tak nak lepaskan peluang tok ucapkan selamat hari guru kepada semua guru-guru kat dunie nie especially, guru yang penah mengaja aku and tak mengaja aku pun same......jasemu tetap ku kenang hingge ke syurge...huhuhuhu....tapi yang paling penting guru yang paling banyak bagi tunjuk ajar kat aku adalah ibu aku..walaupun tak de degree dalam pendidikan mean macam yang aku dapat sekarang tetapi ilmunye dalam mendidik lebih daripada dapat PHD lagi taw....thanks mom....anway, selamat hari guru sekali lagi...semoge semue cikgu akan sukses di dunie dan di akhirat....ikhlaskan diri bile mendidik yea....actualy, ase rindu bile terkenangkan aku celebrate hari guru kat sekolah tempat aku berpraktikum...dah genap setahun dah....rindu kat anak2 murid semue....jage diri bek2 taw, hormat and sayangila cikgu2 korang....selagi mereka masih ade...teeetttt...

No comments: