kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, May 16, 2012

KOnvo jue akhirnye...ALhamdulillah....

salam...
8hb Mei lepas, aku menitiskan air mate kegembiraan selepas melalui setiap saat yang penuh dengan pahit dan manis bergelar mahasiswa...perghh, dalam kesusahan ada kesenangan....aku redho tempuhi segala ujian yang diberikan and akhirnye aku berjaye menggengam segulung ijazah, terima kasih mak and abah....actualy, ase sedih jugak bile terkenangkan arwah ayah...klu dye ade bersame....ishk, xpe la mende dah berlalu.....tahniah kepada kegkawan and sume sebab berjaya dalam perjuangan di Universiti....terime kasih kepada sume, kegkawan, lecturer, felow2, pakguard, cleaner, pkcik makcik kedai makan and sesape yang menyumbang kepada kejayaan aku secare langsung atau tidak...huhuhuh...nak nenangis asenye.....lepas nie, teruskan perjuangan sebagai guru pule....ikhlaskan diri taw,  semue yang dilakukan mestilah kerana Allah....seronoknyerrrrrrrr.......( sambil korek idung and cenyum2 kambing..)

nie ngan family....banggesss sangat...
thanks bebanyak kat kawan baik aku yang sorang nie...banyak bagi dorongan and jugak sumber inspirasi tok terus berjaye.. 


p/s: sory gambar agak kabur, xtaw nape bile dah kecik kan saiz nak masok lam blog, gambar jadi ckit kabor...anway janji dapat tengok jugak kan.....epyyyy......

No comments: