kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Sunday, May 12, 2013

Nak Balik Boleh Tak??

assalamualaikum w.b.t

urmm...dok lepak dari tengah hari sampai sekarang...borink tahap gaban pun ade nie...tak tahu la, aku nak balik, tapi tu la mase singkat sangat, kalau de kereta sendiri, dah lame aku lenjan balik petang nie...rindu pade family, nak sembang petang2 sambil makan pisang goreng...dengar budak melalak dan memekak di hadapan rumah...dengan bunyi ayam dok men guli ngan kucing belakang rumah...kadang2 berselang seli dengan bunyi leteran mak-mak jiran membebelkan anak-anak dyorang yang nakal..rindunye sumer tu....lagi2 main badminton ngan mak and adik, time main badminton banyak dihabiskan dengan menjolok bulu tangkis yang asik tersangkut atas bumbung umah...huhuhu, kerinduan ini amatlah menebal...tapi nak buat macam mane, nie kisah perjalanan hidup yang telahku pilih....bilela ade cuti yang panjang lagi nie....kadang2 rindu jugak dengan kerje bertukang dengan bapak, huhuhuhu..membancuh simen, memahat, memecah dinding, mengangkat batu bata,yang paling adventure, membawa lori....aku start bawak lori tak silap mase tingkatan 5 lagi...haaa, mule2 belajar pandu kenderaan 4 tayor nie ialah dengan memegang stereng lori...pe tak gile nyer, start2 belajar bawak lori dulu...best tak....cite dah pun melalut ke laut dah nie...anyway, aku tinggalkan pembace dengan satu persoalan....nak balik boleyh tak???

time aku bosan tadi, aku gatal2 dok design poster untuk suke2....poster nie takde kene mengena dengan kehidupan aku mahupun kehidupan anda...sekadar gambar hiasan...sekian...
I
I
I
I
V

gara2 kepale ting-tong petang-petang hari, sila abaikan..

No comments: