kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Monday, May 27, 2013

Penilaian KO Silat Serimau Hitam 1

Assalamualaikum w.b.t

Fuhh, Alhamdulillah,...tarik nafas panjang and hembus....akhirnye, amanah untuk menjage pelajar2 koka selama 14 minggu menemui garisan penamatnye ahad lepas dengan berlangsungnye majlis penilaian kepada hampir 120 orang pesilat serimau hitam 1...Terima kasih kepada semue yang terlibat dan bertungkus lumus melancarkan majlis penilaian tersebut...grand tak grandnye, majlis penilaian pun buat dalam dewan bersejaran tu, DEWAN SITC, UPSI...wahh2, lagi membanggekan...Syukur kepada Tuhan, dalam pelajar2 nie buat penilaian ni, tenaga pengajar pun dinilai untuk penganugerahan bengkong...masih tak dengar keputusan rasmi, tetapi ade telinga2 panas yang mengesahkan aku berjaye jugak untuk dianugerahkan bengkok hitam bersame 2 rakan yang lain...InsyaAllah, amanah yang diberikan akan aku laksanakan sebaik mungkin...Majlis penilaian ni untuk pengetahuan pembace, klu ade yang bace lah bertujuan untuk menilai semua jenis pergerakan yang telah mereka pelajari daripada minggu pertama lagi....semue tugasan yang diberikan mengikut markah-markah yang telah ditetapkan dah dihantar, tinggal lagi aku nak buat finalize jer...
Semue dah buat yang terbaik, InsyaAllah markah pun yang terbaik jugak la kan...

Tahniah semue!!!

p/s : nantikan gambo-gambo yang menarik sepanjang majlis tu...

1 comment:

Norizan Nordin said...

Bagi A ye..hehe..thx ajar kami semua (: