kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Saturday, May 4, 2013

Selamat Pulang Mengundi

Assaalamualaikum w.b.t


Mase mengundi semakin hampir...ramai la yang pulang ke kampung halaman dan tempat mengundi masing2 bagi menunaikan kewajipan memilih pemimpin yang mampu membela dan menguruskan negara dengan telus dan amanah. Untuk kawan2 semua, aku ade terbace artikel bahawa kite akan dibangkitkan di akhirat kelak bersama pemimpin yang kite pilih dan berbaris dalam saf mereka. Oleh itu, besar kewaajipannya untuk memilih yang betul2 layak iaitu meletakkan sesuatu yang betul ditempatnye....aku pun tak pandai sangat nak berbicara, tapi turut rase bahang pilihan raya nie....dah macam hari raye pun ade jugak...so, selamat mengundi semue...

kat bawah nie ade beberape pic yang aku taip je "selamat mengundi" kat google image, keluar beberape gambar yang aku ase menarik untuk diposkan dalam blog aku nie sempena pilihan raye ke-13 nie...


 boleh tahan jugak kete macam nie kan...kreatif2...


 tetap sahabat walaupun berbeza ideologi...

 macam ucapan hari raye kan...teeetttt

 kak limah pn tak terlepas daripada menjadi calon (entah ye entah tidak)

gambar nie pun ade kaitan dengan hari mengundi, kenape ea...


~ Selamat mengundi semuee ~

1 comment:

dariilhamkehati said...

hehehe , suke baca post abg atau ..

btw , ade nak mintak tolong sikit , kalaw nak tolong promot dalam blog pown okei :P

jom terjah entry nih , ade kaitan ngan asimen ...

http://dariilhamkehati.blogspot.com/2013/05/warga-tua-dan-aktiviti-kesihatan.html