kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, May 1, 2013

Road to London..

Assalamualaikum w.b.t

lame tak menjengah ke blog aku nie, almaklum pilihan raye dah dekat...so aku adalah orang yang paling sibuk la dengan kerje...bukan untuk pilihan raye tapi kerje di ofis...semoge dilindungi untuk sahabat jmk lame anis fazlyn yang akan ke london hari ini...semalam buat makan2, lebih kurang reunion kecil-kecilan la jugak...dah banyak kali utarakan cadangan untuk buat reunion, tapi masih di peringkat perancangan lagi...kalau nak soh aku yang buat, memang lepas beranak 4 la korang jawabnye....makan steamboat lebih kurang, satu kepale rm 20 ringgit dan boleh makan sampai perut pecah...bak kate pepatah "biar pecah diperut. jangan pecah di mulut"...memang tak de mengena dengan citer nie....mase nak balik tu, dompet yang berisi telefon dan segala khazanahnye milik syi2 hilang...sahabat jmk yang comey dan bergaye la....lastly, pekerje kedai yang amek sebab takut hilang...meja dah booking tapi semue g amek makanan,..dan agak cerdik meninggalkan beg dompet di atas meja....pe2 pun, Alhamdulillah segalenye berakhir dengan tenang dan selamat.....thanks untuk aiskrim yang di sponsor, tak jelas sangat sape yang sponsor tapi yang penting bukan daripada kalangan sahabat mantan jmk lelaki....terima kasih semue, reunion dan makan-makan yang sungguh bermakne sambil2 celebrate Lin nak ke london..

p/s : dah order buah tangan dari london.....

yang nak pergi london tu yang pakai baju hijau dok sebelah aku tu...

No comments: