kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Friday, May 31, 2013

Geram ke Garam....

Assalamualaikum w.b.t

baru ade mase untuk update blog...syukur2, aku nie sakit aty la jugak minggu nie bile ade lagi rupenye pelajar koko aku yang belum buat penilaian...ase macam nak gagalkan je, tapi hati aku takde la sekejam itu kan (nampak sangat kelembutan hati distu)...so, buatla penilaian semule tapi dengan syarat2 tertentu la antarenye markah tidak akan setinggi kawan2 yang memang datang mase penilaian minggu lopeh ( bahase negori = lepas )...agak, bape nak bagi, dyeorang nie buat mantap dah, hebat, tapi sayang agak cuai...alasan anda tidak boleh diterima, maka anda kene terima hukuman atas kecuaian anda...moral of the story is, sila amek port tentang ape yang berlaku dalam kelas koko anda, jangan sampai anda terlepas peluang keemasan..(macam promosi barang lak..hehehe)....selamat maju jaye...

 nasib bek ade pembantu tambahan, tq2....

 punyela laju pergerakan budak nie...sayang betul tak datang hari tu...

ade nampak macam muke geram tak....adoyaaiii...

p/s : gambar nie di ambil secare tidak mendapat keizinan dan serius macam takde seni...(atles tangkap jugak kan)...

No comments: