kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, December 26, 2012

bukan tak boleh..

salam..
          
pagi semue..

hari ni aku masuk lambat skit ke ofis, kalau ikutkan nie bukan fes atau second time la..mybe kali ketige, a eh...boleh kire kan datang lambat ke ofis ni, sebab aku jenis suke datang cepat..kalau tak caye cer tanye dak2 ofis ni...always kene lepak kat surau sebelah sebab aku tak de main key ofis nie...aiyoooo...

actualy sampai2 je kat ofis...de mesej minte penjelasan...adehh..dah agak, aku sebenarnye agak terlupe dengan satu tugasan tu,...beliau minte aku cakap aku boleh buat ke tak bende yang beliau minte tu..huuhuhuh..aku nak cakap camne ea...aku nie susah nak tolak sebab bukan aku tak boleh buat..cume takde mase...beliau cakap kalau tak boleh buat cakap je dekat beliau...tapi...aku boleh buat cume perlukan waktu sikit lagi, dengan kesibukan yang aku ade nie...

ermm..macam mane yer...bantula aku ckit, kekadang malu jugak..sebab tak dapat nak bantu dye..ishk, pliz kuatkan hatiku nie...skit je untuk cakap 'NO, i cant'...

~hamba berserah~

No comments: