kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, December 11, 2012

Penat Lelah Terbalas...

Salam.

dah beberapa hari tidak membuke blog yang disayangi nie...aku demam doe, tak tahu sebab aper...membe aku cakap "nie mesti ko tak terus mandi lepas kene hujan malam semalam kan"....boleh jadi jugak sebab bile kene hujan malam semalam, aku terus tidow,...letih kot....

Juare keseluruhan...tu la gelaran yang aku tunggu2 untuk team silat uklk...selepas mengikuti trainning yang menyeronokkan, di tambah pulak ngan baju yang disponsor, team silat uklk sangat mengharapkan tuah menyebelahi pasukan ini...

Karnival Sukan Super berlangsung pada 7 hingga 9 hb Dis lepas, mean jumaat hingga ahad la...banyak sukan dipertandingkan tapi jom fokus dengan sukan silat olahraga...aku bertanding dalam kategori D berat 60kg hingga 65kg....ermm, nak kate boleh main tu, secara tektikal atas kertas boleh la, tapi pengalaman memang tak pernah main la silat olahraga nie, actualy pernah main sekali mase open KL gayong fatani mac lepas...tapi dah lame kot....

pusingan separuh akhir memang perih nak dilalui,...3 pusingan yang meletihkan...Alhamdulillah, kemenangan berpihak pada aku...so selebrate masuk final penuh bergaye...kemenangan 5-0...kat final berjumpe dengan izzat, wakil kolej Ungku Omar...berdebar2, tapi last minute izzat tarik diri, kaki dye injured abis, nak menapak pun sakit katenye...aku mintak dye lawan kejap, mane taw dye menang, tapi dye refuse sebab takut lepas game kaki dye tak dapat jalan langsung....Kemenangan yang aku anggap rezeki untuk Uklk, emas pertame....pasangan nizam and ida sumbang 2 emas dalam kategori masing2...yang lain2 dapat 2 perak dan 5 gangsa...dengan pingat terkumpul nie buatkan uklk jadi juare keseluruhan untuk sukan silat olehraga..

tahniah buat kawan2 semue...aku harap lepas nie kite akan terus berusehe untuk jadi lebih baik kan...terima kasih kepada Dilla and the geng sebab jage kitorang dengan baik, abang oiH sebab sponsor baju dengan design yang cantik lagi menarik kau memang the bom, mirul sebab support kuat sangat pada team, kawan-kawan dalam team silat uklk, and semue yang terlibat...

Jage diri kalian, tunggu mesej untuk panggilan trainning selepas ini ye..

~ Hamba yang bersyukur ~

p/s: gambar memang banyak, nanti aku akan upload...tak ada peluang lagi nie...mood:demam..

No comments: