kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Thursday, December 6, 2012

trainning semula...

salam..

agak tengah malam untuk menaip entry..
xde la entry yang penting sangat..
cume nak umumkan yang ATAU dah kembali untuk trainning..
silat la kan, ape lagi..

buku lame nak simpan,..
nak buke buku baru....
yang baik nak bawak ke depan...
yang buruk tak bawak la, cume jadikan pengajaran...

agak lame menjadi dalang kepada gerakan 'pemberontak'..
so, dah tibe mase lupekan semue tu...
ade hikmah daripada 'pemberontakan' tu...
dan sekarang..
terhasil la perkataan 'diplomasi'..
lembut dan mudah nak diucapkan...

susah nak ubah daripada luar...
dah nampak kan...
kite cube berubah dari dalam..

seronok sangat trainning, macam kembali ke zaman mude2 ( dah tue ke skrg )..
rindu kat kawan2 yang dulu, JEBAT, ALAM, IJAN, BAI, and ramai lagi...
tapi apa kan daye, ni la kehidupan, yang datang akan pergi jue...
pengganti akan teruskan perjuangan, delagasi sang juare...
tapi bukan mudah nak jadi juare...( coach cakap )..

selamat datang yang baru
selamat kembali yang lama
selamat pergi yang akan merantau
selamat berjuang semue

selamat berjaya TEAM SILAT UKLK bagi kejohanan super upsi hujung minggu nie...
kita dah melalui saat2 yang manis dan mencube untuk menjadi kuat...
jangan pernah terlintas untuk melangkah kebelakang...
terus maju ke depan...biar terpakse mengensot, biar terpakse merangkak..
betol tak??

~hamba yang masih mengharap~




1 comment:

cikgueton said...

nampak macam abang atau ja tadi dekat gym.. =)