kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Sunday, March 10, 2013

ayah, akan aku teruskan..

ayah...


aku rase tak mampu, tapi aku akan teruskan juge untuk menjage orang yang sepatutnye ayah jage....aku rase gagal dengan amanah yang diberikan ini, tapi aku tak pernah berhenti mencube, demi ayah aku akan buat segalenye....aku tak mampu untuk sembunyikan lagi....aku sentiase berlagak kuat, tetapi aku tidak sekuat itu....aku sentiase berlagak tenang, tapi aku tidak setenang itu, aku sentiase berlagak tawa, tapi hati selubungi pilu....aku tidak tahu apakah amalanku cukup untuk menemani ayah di sana....aku sentiase mendoakanmu, ayah....

2 comments:

Anonymous said...

Awak sedar tak awak dah buat yg terbaik sekadar mampu awak Atau..
Mencuba dah cukup baik dari berhenti.. Dah cukup dengan ape yg awak sembunyikan sehingga boleh buat orang tertanya-tanya.. Awak dah cukup kuat dengan hidup yg tabah sehingga hari ini.. Awak dah cukup tenang dalam keadaan yang tak menyenangkan.. Awak dah cukup tawa sehingga dapat menyembunyikan pilunya hati awak.. Allah tidak melihat cukup atau tidak amalan hambaNya.. Yang dilihat adalah keikhlasan hambaNya dalam mengerjakan amalan.. Allah itu Maha Pemurah.. Belajar untuk bersyukur atas segala urusan, insyaAllah akan membuatkan hati awak lebih tenang~~~

noni eni said...

be strong my bro . .im sorry