kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, March 22, 2013

mengape Tuhan jauhkan die..

assalamualaikum w.b.t

mengepae Tuhan jauhkan dye..
mesti ade sebab..
mesti ade hikmah..
aku muhasabah diri, aku memang banyak dose...
sebab dose aku ke Tuhan jauhkan dye...
sebab dose aku ke Tuhan timpe kan musibah pade dye...

aku mohon agar...
Tuhan lembutkan lah hati dye...
Tuhan bantulah setiap pekerjaan dye...
Tuhan lindungilah dye daripada setiap kejahatan...
Tuhan berikanlah dye kekuatan...
Tuhan kembalikan lah dye kepada aku...

kalau diberikan pilihan untuk dimakbulkan doa...
aku nak mintak supaye Tuhan jadikan keadaan seperti dulu...
dye dan aku sentiase dekat...
takde keresahan di hati dye...
takde kejauhan di hati dye...
takde rase penderitaan di hati dye...

maafkan aku kalau aku bersalah...
maafkan aku kalau aku tak pernah faham...
maafkan aku kalau aku lalai...
maafkan aku kalau aku bukan insan yang terbaik..
maafkan aku jike aku tidak seperti yang kamu mahu...

~ sering merintih ~