kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, March 21, 2013

siape yang tahu..

assalamualaikum...

sape2 yang ade kat perantauan tu, ingat2 lah orang kat sini...maybe sibuk and jarang dah jengok blog aku, kalau jarang ok lagi, entah2 tak tengok langsung....siape yang tahu tentang masalah aku, mungkin beberape orang je...so, tak kan nak buat sidang media lak kan...yang tahu thanks sebab bagi sokongan, kepade yang tak...aku tahu itu yang terbaik...de yang tanye why tuka lagu kat blog, jadi sedih kot...tak sesuai la and many2 more...setakat ini, jiwe ni dipenuhi dengan kerisauan and kesedihan...bukan ape, kekadang tu bile sedih yang buat aku dekat dengan pencipte....selalu je heppy, lalai and many2 more lagi....bukan bermakne tak gembire kan, tapi nak lebih banyak menangis kat dunie nie...harap2 ade sesuatu untuk hari kemudian...doa kan yer....


~ segala-galanya milik Allah ~

1 comment:

dariilhamkehati said...

CP sentiasa sokong abang atau even selalu kena bahan ...

wekk !!!

hehehe ~