kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, March 7, 2013

what??

Assalamualaum,

mcam bese la, before balik nie nak la update pe2 kat dalam blog aku nie...kalau boleh majuk, dah lame blog aku nie majuk kan...sory2 ye anje...dalam diam, minggu nie dah nak abis...kene rancang betul2 pe yang perlu ade and beli...sebab minggu depan nak mule bertugas dah.....woi2, bangun2...aku cam tido lagi je nie....citer nie agak lame dah kot,...still jadi pengapit tok my cousin hari tu, tapi yang kebetulannye, sib bek pengapit pengantin yang pompuan pun pakai baju kaler same...so, tak di rancang nampaklah sedondon kan...hihihie...nie gambar sekitar wedding sebelah lelaki....chill out!!....9cam tak dok citer lain kan)...kesukaan kehatian keakuanla....huhuhuhuh...

 kebetulankan...


nie ngan makcik aka amay aku...( pic amek dari blog adic aku )...

No comments: